1:a december

Idag öppnade jag första luckan i min choklad julkalender, meningen var att jag även skulle kolla på svts julkalender, men jag glömde bort tiden. Jag får titta på svtplay istället. Min morgon blev riktigt stressig idag. Jag var seg som bara den och lite smått hit och dit strulade som bland annat att jag hade svårt att få ordning på mina saker och att parkeringsautomaten inte ville ha mina pengar.

Nu sitter jag på kontoret och ska snart iväg på ett uppdrag, ska bara hinna med en lite powernap först. Sen ser det ut att bli gymmet ikväll för min del. Uppdraget jag skulle med på ikväll har blivit inställt och jag hade sett fel på dövföreningens schema, så det var visst ingen aktivitet där ikväll att gå på heller.

/Lady Violett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0