Oj vad tiden går fort!

Den 16 augusti blev jag provanställd och min provanställning sträcker sig till den 16 december. Snart är den alltså slut... Vad ska hända sen? Jag vet inte och jag hatar att leva i ovisshet. =( Jag hoppas innerligt på att jag ska få vara kvar. Jag älskar mitt jobb, mina kollegor och arbetsplatsen i sig. Igår var jag på gymmet. Jag har fortfarande inte skaffat mig något gymkort. Det är så dyrt och ska jag skaffa ett så ska det ju vara ett årskort och ett årskort vill jag inte skaffa förrän jag vet om jag kan vara kvar här i ett år och det vet jag inte förrän jag vet om jag kommer ha jobbet kvar. Det känns som att jag lever i en bubbla och bara väntar på att livet ska ta fart. Jag känner mig hängande i luften. Jag vill bygga upp en tillvaro, men för att kunna göra det behöver jag en stabil grund att stå på. /Lady Violett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0