Kl.24.00 Smäller det.

Kl.24.00 i natt är det sista chansen att anmäla sig på den lägenhet som jag och min älskling har anmält oss på och som vi verkligen vill ha. Totalt har 19 stycken anmält intresse och för att vara bland de 5 främsta krävs just nu ca: 1002 köpoäng och vi har över 1700 poäng, så jag hoppas verkligen vi har första tjing på den lägenheten.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Klockan är nu 23.10 och det är mindre än en timme till sista anmälan på lägenheten som jag och min älskling vill ha. Nu är det totalt 21 anmälda och för att vara i topp fem ska man nu ha minst 1087 poäng.

Jag borde verkligen gå och lägga mig nu, för jag ska jobba i morgonbitti, men jag är så spänd på att få veta hur det ska gå med "vår lägenhet". Ja, vi kallar den det.....

/Lady Violett


Kommentarer
Postat av: Helena =)

Jag håller tummarna för att ni ska få "er" lägenhet =)

2011-04-02 @ 20:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0