Tredje gången gillt (Hoppas jag...)

Igår var Skåningen så snäll och hjälpt mig att få bilen till verkstad. Hon guidade mig dit och körde mig tillbaka till tåget, så att jag skulle hinna i tid till hundkursen. Vi fick det stressig och hann därför inte umgås något. =(

Det gick bättre än förväntat att ta sig till och från brukshundsklubben och tur är det, för jag ska dit ikväll igen. När jag kom dit igår visade det sig att jag fått fel datum, så det var ingen kurs igår, utan det är ikväll kursen ska vara.

Vi får väl se om det blir tredje gången gillt.

Jag och J har fått erbjudande om att gå på visning av lägenheten vi vill ha. Vi vet ännu inte om vi står först i kö, men jag håller fortfarande tummarna för att vi ska vara det. J ska ringa och boka en tid till visning och vi hoppas på att få en tid till helgen.

Nu ska jag diska, fika och fixa i hemmet. Får se om det kommer in några uppdrag idag, det ser mörkt ut när man inte har bil. Ofta kommer uppdragen med så kortvarsel eller på sådana ställen att det är svårt att ta sig dit kollektivt och hinna.

Jag saknar min lilla röda plutt. Hoppas han blir klar mycket snart, för han ska snart få på sig sommarskorna.

/Lady Violett


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0