Alla hjärtans dag

I år har min älskling och jag inte engagerat oss i alla hjärtans dag. Vi har aldrig gjort något stort av det förut heller, men ett kort har vi i alla fall alltid åstadkommit tidigare år. I år blev det ingenting, men det gör heller ingenting. Vi älskar i alla fall varanra lika mycket för det och vi behöver inga kort eller presenter för att visa vår kärlek till varandra. Min älskling visar sin kärlek till mig på andra sätt och jag skulle inte vilja byta ut hans pussar och kramar för något kort eller present i världen!

Nu tänker säkert många att det ena inte behöver utesluta det andra och det behöver det inte heller, men vad är det för mening med att stressa med att uppskatta sin älskling just den 14 februari, när det finns 364 dagar till att välja mellan.

/Lady Violett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0