Ska det aldrig ta slut?

Jag blir galen. Jag möts av den ena motgången efter den andra. Idag när jag var på väg till mitt uppdrag, så började min bil plötsligt låta fruktansvärt illa när jag bromsade och ljudet höll i sig en stund för att sedan försvinna. Dock kom missljudet tillbaka nästa gång jag bromsade. Det liksom raspar och bankar och ljudet kan liknas med en tvättmaskin som centrifugerar.

Bilen måste till verkstad bums, men hur tusan ska jag ha råd att fixa den? Jag var så glad när min bil gick igenom besiktningen för två veckor sedan och nu så händer det här? Ska det aldrig ta slut? Minskad ekonomi, ovissframtid och outförsedda utgifter är ingen bra kombination. Jag blir så trött.

/Lady Violett


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0