After Eight

Sitter och tuggar i mig de sista after eigheten. Imorgon ska jag städa bort julen, så då är det bäst att se till att ha ätit upp julgodiset också.

Idag var jag och handlade på Citygross. Jag brukar inte handla där, men har handlat lite smått där förut. Idag hade jag en del på min inköpslista. Jisses vilken tid det tog för mig att handla. Fick gå fram och tillbaka i affären för att hitta allt jag skulle ha och ändå fick jag inte med mig allt. Jag ledsnade på att dra kundvagnen kors och tvärs i affären. Nästa gång jag ska handla får det allt bli på Ica eller Lidl där jag vet var saker finns.

Nu ska jag ta mig en kopp te och läsa ut min Hänt extra bild. =)

/Lady Violett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0