Dagen efter...

Jag har just ägnat en hel timme åt att försöka få till håret så som frissan gjorde igår. Lyckades jag? Självfallet inte. Det är samma visa varje gång. Aldrig blir det lika bra som hos frissan. Jag brukar lycks något sånär, men idag var resultatet katastrofalt dåligt, så jag blötte hårt och började om på nytt igen. Nu ser håret i alla fall inte ut som en rishög, men fortfarande inte i närheten av den frisyren som frissan stylade till. Suck.

Jag har just varit nere hos frissan och köpa en vårdande värmeskyddande olija som hon använde på mig igår. Moroccanoil heter produkten och den gick på 339 kr. Hade jag vetat att den skulle kosta så mycket hade jag nog inte köpt den. Nu får jag hoppas att den är så dryg och bra som frissan säger.


/Lady Violett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0