Det ljusnar i dubbelbemärkelse

Våren har gjort sitt intåg, även om det kom ett litet bakslag häromdagen.

Just nu lyssnar jag på min nya skiva med "Allt gott som finns" av Stefan Jämtbäck. Jag kan värmt rekommendera den skivan, den är så fin, stämningsfull och tänkvärd. =)

Undertiden jag lyssnar på Stefan, så har jag bland annat sorterat min tvätt. Ska tvätta om drygt en timme. Jag har även packat ett par flyttkartonger. Ska strax fortsätt med att packa fler. ¨

Min älskling tycker jag är så tidigt ute med att packa, men när man verkligen ser fram emot något så kan man bara inte låta bli. Det är precis så det är för mig. Jag är så ivrig inför att vi ska bli sambos att jag bara måste ta tag i allt som ska fixas, även om det ännu dröjer 2- 3 månader innan det är dags.

Nä, nu ska jag fortsätta med min packning och tvätt. =)

/Lady Violett


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0