Lägenhetsvisning

Jag har precis haft min första lägenhetsvisning. Det var en tjej här som ska flytta hemifrån som arbetar på konditoriet här nedan som var och tittade. Hon berättade även för mig att hon hört att det är några till som vill komma och kolla, men att hon fått förtur.

Hoppas att några av spekulanterna vill hyra lägenheten från och med maj, så att jag slipper betala hyra till juni. Det skulle inte vara helt fel att spara in lite pengar på hyran. De pengarna skulle jag mycket hellre vilja investera i mitt och min älsklings kommande gemensamma hem. =)

Nu ska jag ta en fika och slappa en stund, sedan ska jag fortsätta packa ihop mina ägodelar inför flytten. Jag har tänkt sälja min soffa, säng och bokhylla på blocket, så jag måste ta bilder på dem till annonsen också.

/Lady Violett


Kommentarer
Postat av: Helena

Spännande o bli sambos ju =)

Hoppas ni får det bra =)

MVH Helena (Diods)

2011-04-01 @ 08:32:59
URL: http://www.diods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0