Regnet har stått som spön i backen

Idag har det varit gråväder och det har spöregnat och små haglat om vart annat hela dagen. Lika glad för det är jag. Inte ens en dag som denna kan skölja bort min glädje.

Idag hade jag ett uppdrag med en kollega som jag verkligen trivs och känner mig trygg med. Vi tolkade på ett församlingshem och det bjöds på en hel del sång. Jag och min kollega hade inte fått något material innan, så vi fick tolka sångerna efter bästa förmåga. Det var inga sånger som jag hade hört förut och inte min kollega heller tror jag. Vår brukare blev rörd till tårar av sångerna och det av något måste ju vara ett tecken på att vi lyckats bra med vår tolkning.

Nu ska google på artistens namn och se om jag kan få tag i hans skiva.

/Lady Violett =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0