Ska jag träda fram?

Jag har under en tid funderat på att förändra min blogg. Jag är lite sugen på att skapa en egen stilmall, men det verkar så besvärligt och svårt. Det skulle ju vara roligt att ha något eget och inte blogg.se egna färdiga tema mallar.

Jag har även funderat på att byta ut min flugsvamps bild till något annat. Jag har till och med funderat på om jag ska ta steget och lägga upp en bild på mig själv.

Jag funderar helt enkelt på att träda fram och personifiera min blogg lite mer. Jag får nog ta ett snack med älsklingen och se vad han har att säga om saken.

Vad säger ni? Tycker ni att jag ska lägga upp en bild på mig och skapa mig en egen mall?

/Lady Violett


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0