Döden i grytan

Lediga dagar är som döden i grytan för mig. Särskilt när jag inte har någon annan tid att passa. Jag hade planerat att tvätta min bil idag, men jag hoppade det eftersom här var skurar. Inte kul att tvätta bilen när man vet att den kommer att bli skitig med en gång igen.

Början av dagen gick åt till att ligga i sängen och göra ingenting. Jag kunde inte ens motivera mig till att titta på TV eller sitta vid datorn. Efter att J kommit hem på lunch gick det bättre. Lagade mat åt oss, tvättade kläder och åkte för att storhandla på Ica Maxi. J flyller år imorgon, så jag har köpt en liten överraskning till han (oss) i kylen. Hihi =P

Precis innan J kom hem från skolan igen, tog jag mig äntligen i kragen och började städa. (Det behövdes verkligen). Det är inte lätt att städa och hålla ordning när man lever på en så begränsad yta som 19 kvm och hela golvet är översållat med en massa väskor. Jag längtar så till vi får flytta in i vår lägenhet. Då kommer vi ha hela 74 kvm att sprida ut våra ting på. =)

/Lady Violett


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0