Good bye dinner

Ikväll anordnar korridorens kines en Good bye dinner för alla oss som ska lämna korridoren i sommar, där ibland J och jag. Det ska bli trevligt med en korridorsmiddag. Synd bara att det är Flammans vår fest idag, så vi blev väckta strax före kl.08.00 av Dr Bombay skränande på högsta volym och av att någon jävel som ringde på allas dörrar. Musiken har hållet i sig hela dagen och folk blir bara fullare och fullare.

Jag och J försöker så gott vi kan hålla oss undan eländet. Dock håller J på med ett annat elände. Plugga... Stackaren. Själv har jag ägnat dagen åt att bara slappa och det har jag tänkt fortsätta med tills det är dags att göra sig inordning inför middagen.

/Lady Violett


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0