En smärtsam semster...

Fick ett mail från lönekontoret om att jag måste ta ut 2 veckors semester före årsskiftet. Har i några dagar klurat på när jag ska ta ut min semester. Problemet är löst...

Idag när jag var på en kompletterande undersökning hos memira blev jag rekommenderad att välja en annan behandlingsmetod än den jag tänkt mig. Istället för en FS-LASIK blev jag rekommenderad att göra en LASEK behandling pga. mina styrkor och min ögonform. Det blev till att ta ut en veckas semester till att ligga hemma och ha ont medan mina ögonläker. Hade jag gjort en FS-LASIK  skulle jag ha kunnat åka och jobba dagen efter operation. Nåja, får la lita på ögonläkarens omdöme om att den smärtsamma metoden med den betydligt längre läketiden är den bästa för mig.

Den andra semester veckan blir till annat... =)

/Lady Violett


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0