Helg 1 och 2

Helgen som var, var min första helt lediga helg på 5 veckor. Den ägnade jag åt att hjälpa min kära L med flytten. Det var helt underbart att träffas igen. Vi träffas allt för sällan, men det kändes bra att ha kunnat hjälpa till med L:s och K:s flytt och att få spendera lite tid med dem, även fast att tåget med sin försening stal lite över en timme från oss. 

Denna helgen är jag ledig igen. Två lediga helger i rad det var inte igår. Helgen till ära får vi långväga besök av M och en annan L. Det ska bli trevligt.

Just nu är det lika kul att jobba som att vara ledig och då menar jag verkligen KUL. Jag älskar mitt jobb, min J och den vardag jag börjar att få till. =)

God natt!
/Lady Violett


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0