Hemmafällan

Hemma är väldigt skönt att vara och ta sig till stan eller någon annanstans under sin lediga dag är svårt motiverat när man inte ska åka bort någonstans vill säga.

Idag hade jag dock inget val. Var tvungen att åka och hämta ut mitt nya körkort och när jag nu hade tagit mig till stan fick jag energin och lusten till att shoppa och uträtta ett annat ärende som jag länge skjutit framför mig. Men nu så är det gjort. Jag har skaffat mig ett privat pensionssparande. Känns sköt att ha ett separat "sparkonto" till pensionen med pengar som inte ska eller kan röras. =)

Min tur på stan resulterade även i ett par nya löparskor och två nya träningstoppar. Nya löparskor är också en sådan sak som jag skjutit framför mig, för att det är dyrt och inte så kul att köpa, men nu är även det gjort och det blev ett par snygga lila Nike air skor. Är ju lite insnöad på just Nike air och när säsongens modell inte faller mig i smaken blir det genast ännu motigare att köpa nya löparskor.

/Lady Violett

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Då ska du ut och löpa nu då????Det var många som hjälpte till med flytten.. Kram!

2012-04-10 @ 22:45:16
URL: http://skningen.wordpress.com/
Postat av: Yvonne

Helt rätt man behöver ju inte ut och löpa bara för att man har ett par löparskor.Man ska kanske ut och handla en massa sportsaker så kan man impa på sina vänner:-) .... Kramen!

2012-04-11 @ 21:32:09
URL: http://skningen.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0