Måndag

Denna måndag har bjudit på det ena och det andra, men mest kuliga saker. Dagen inleddes med ett besök till frissan där vi testade och bollade lite idéer till min bruduppsättning. Lite klokare blev vi, fast inte helt kloka, så vi bokade in ännu en tid till att bolla idéer. Inte nog med att vi provade på tre olika uppsättnings varianter, så blev jag nyklippt och fick gå därifrån i en fjärde håruppsättning (ej bruduppsättning, men fin ändå).

Efter frissan var det dags för bilbesiktning. Bilen gick ej igenom och det blir till att åtgärda glappet i vänster innre styrled och göra en ombesiktning på det. Fick tid tid till att åtgärda felet på tisdag nästa vecka och då kommer de även justera hjulinställningara och serva bilen åt mig, så är även det gjort. Hade tänkt serva bilen i början av nästa år, men gör jag det nu slipper jag kanske lämna in bilen så snart igen.

Dagen/kvällen avslutades med ett trevligt arbetspass där tiden bara sprang iväg.

Imorgon ska jag fixa naglarna och om jag orka upp tidigt ska jag passa på att tvätta bilen innan. Sedan blir det ännu ett arbetspass. :) Snart vankas det lite julsemster. Knappt två veckor kvar nu. Vad tar tiden vägen? Känns som jag nyss börjat jobba efter sommarsemestern... Fast jag klagar inte, har ju kul och då brukar tiden få snabbt.

/Lady Violett


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0