Abstinens

Denna vecka kommer att bli en kanon tränings vecka. I tisdags tränade jag box och kick, i onsdags var det ett bodycombat pass, igår blev det mini träning på gymet tätt följt av ett bodypump pass, idag har jag tränat zumba och på söndag väntar ett gympa pass.

Hur i helskotta ska jag klara nästa vecka som ser ut att bli en svår vecka att kombinera med pass-träning. Kommer missa både box och kicken och bodypumpen som jag är så sugen på att köra. Blir till att ta med löparskorna till J och svärföräldrarna, så det i vart fall blir någon träning gjord.

/Lady Violett

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Hjårtat ta det så lugnt med all träning.Glöm inte att leva och bara vara!!!Det har regnat nu på em ,men fortfarande varmt och kvavt 22+.Det är hjul på grejen så jag kan flytta omkring den.! Kram!

2012-07-07 @ 15:11:20
URL: http://skningen.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0