Dålig tajming

Har visst tajmat in min semester riktigt dåligt. Jag som hatar titta på sport har tagit ut semester under hela OS, och dessutom valde jag att ägna min första semestervecka (när det inte var OS) åt att fara runt och träffa min släkt och mina vänner, för att sedan ägna mina två sista semesterveckor åt J och hans familj , och då är det såklart OS- =( Till skillnad från mig vill de väldigt gärna se på skiten. Blir inga mysiga filmkvällar den här semestern inte, för det finns ju bara en TV och den är det bara sport, sport och åter sport på. =( Vilken besvikelse. Blir till att låna J:s laptop och titta på film via voddler allena om jag ska kunna står ut dessa två fruktansvärda två OS veckor.

/Lady Violett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0