Ett kärt återseende.

Igår när jag var ledig och var på besök hos svärföräldrarna för att träffa J och dem passade jag på att hälsa på mitt gamla sommarjobb som jag tillbringat fem av mina somrar på, medan J ändå var och arbetade. Det var väldrigt roligt att träffa dem alla igen (boenden och personal), men eftersom en av de boende inte var hemma den dagen och skulle komma åter nästa dag, bestämde jag mig för att göra ännu ett besök idag. J skulle ju ändå jobba då med och jag hade ju ändå inget annat att göra. Alla de boende kände igen mig och var så glada så för att jag kommit och  besökt dem, sånt värmer i hjärtat. =)
 
Efter dagens besök åkte jag och köpte mig massage-kuponger och bokade in två massage tider till min semester.
 
/Lady Violett
 
 

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Bra att du kunde hjälpa dom.Men vännen man kan bara vara hemma också,man behöver inte göra något.Kram!

2012-07-11 @ 22:02:49
URL: http://skningen.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0