Onsdag

Idag har jag haft en helt fantastisk arbetsdag. Den kunde inte ha varit bättre. =) Efter jobbet var jag och valde nya tapeter till hallen och köket. Körde på säkra kort, eller utav de tapter som fanns att välja på tyckte jag helt enkelt bäst om de tapterna som vi valde ut även till förra lägenheten. Det kommer alltså att bli en identisk kökstapet här som vi hade på förra stället.Tapeten vi valde ut till gästrummet i förra lägenheten kommer denna gång få pryda vår hall denna gång. Ska bli intressant att se hur gästrumstapeten kommer göra sig som halltapet och ska bli kul att se kökstapten i ännu ett kök.

Idag har jag även provat på Body Combat och det var en hit, så den varan kommer det att få bli mer av. =)

/Lady Violett

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Ska ni själva tapetsera?Man ska vara ute i god tid för att få Jordgubbar! Kram!

Svar: Hejsan! Onej, tapetseringen överlåter vi till målarna. Skulle vi ge oss på det kan det bli förödande konsekvenser. Det är en av fördelarna med att bo i hyresrätt, man slipper ge sig i kast med sånt. Idag blir det jordgubbar för mig. Om brukaren får några vet jag dock inte, för jag är ledig. :-) Kram!
LadyViolett

2012-06-28 @ 23:16:45
URL: http://skningen.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0