Mysig onsdag

Idag har jag haft ett trevligt men tålamods krävande arbetspass. Tycker dock att jag redde ut det bra.

Efter dagens arbete var jag och besökte en kollega, där det bjöds på fika. Det var riktigt trevligt och sambon var jätte trevlig med. Så snäll som skjutsade virr hönan mig dit jag på vägen till dem förlagt min väska mitt på trottoaren. Tur att den låg kvar. Borde kanske kolla efter ön plånboken ligger kvar.... Jajemen, det gjorde den. :) Det var såhär. Jag skulle dit för första gången och tog hojen dit. Cyklade vilse och skulle ta hjälp av mobilens navigator. Mobilen låg i min ryggsäck. Eftersom jag hade en ömtålig present på styret och hojens fotstöd är paj, fick jag ställa ner presenten och väskan på marken och balansea cykeln mellan bena medan jag knappade in adressen. Jag lade mobilen i cykelkorgen för att lättare komma åt och se efter vilken väg jag skulle åt. Presenten åkte upp på styret, men väskan vårt kvar på marken. Så kan det gå när man är jag....


/Lady Violett

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Godmorgon! Virrhöna!!! Tur att väskan var kvar..Klart vi menade vanliga klädeskjedjor.DE har ju också sömmerskor som de skickar sina kunder till.Bra att det reder upp sig ändå! ha en bra dag! Morgonkram!

2012-11-15 @ 07:53:17
URL: http://skningen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0