Tisdag

Dagarna rullar på. Efter en tids sjukdom är jag åter igång med träningen igen. Mitt älskade jobb rulla också på och så även mina studier.

Min sinnesstämning däremot går upp och ner då J ännu inte är permanent på hemgång och min plumphet eskalerat. Varför kan jag bara inte hålla truten? Önskar jag kunde lära mig att tänka först och tala sen eller åtminstone hålla tyst helt och hållet. Skulle inte skada om jag ägnade mig mer åt att lyssna på andra. Vill gärna lyssna på andra och då underlättar det väsentlig om jag själv håller käft.

Nä nu ska jag sluta gnälla på mig själv och mina tillkortakommanden. Imorgon är en ny dag att försöka hålla truten på.


mig lycka till...det kan behövas...

/Lady Violett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0