Huset dag 1

Idag var jag i huset för att hjälpa till med den återstående renoveringen, samt för lite trädgårdsfix.

Jag inledde dagen med att klippa äppelträdet.



Äppelträdet före klippningen...



Tyvärr fanns ingen stege att tillgå, så det blev inte mycket klippt denna gång.



Äppelträdet efter klippningen. Som ni ser syns i princip ingen skillnad. Blir till att köpa en stege snarast för att kunna slutföra klippningen.

Klippa äppelträdet var inte det enda jag gjort idag.

Jag rensade även ur matkällaren, dammsög den och tvättade den två gånger med målartvätt. Dock glömde jag ta en före bild med mobilkameran, så ni får hålla tillgodo med dessa bilder.

Matkällaren efter utrensning, dammsugning innan målartvätten.











Det var allt för denna gång.


/Lady Violett


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0