Föreläsning X 2

I onsdags var jag på en jättebra och spännande föreläsing med titeln Collaborative & Proactive Solutions av Ross W. Greene, Ph.D. Mycket givande föreläsning som givit mig flera tips och idéer som jag kommer ha stor nytta av i mitt arbete.

Idag fick jag den här...

...fina blomman som tack för min föreläsning om Tvångssyndrom- OCD. :-)

Som ni ser utanför fönstret så här de idag börjat att arbeta på vår framsida. :-) Den beräknas bli klar i nästa vecka.

Om drygt en timme är det dags att jobba på mitt vanliga jobb. Det har varit en intensiv jobbvecka, så det ska bli skönt att vara ledig fredag, lördag och söndag.

/Lady Violett

Kommentarer
Postat av: yvonne

Ha en bra dag! Puss och kram!

2013-08-21 @ 08:59:18
URL: http://skningen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0