Dumbphone

Nu var det ett tag sedan jag skrev här. Blir lite omständligare nu när jag inte längre har någon Smartphone med blogg app utan en ca: 5 år gammal dumbphone. Jag har nu ringt SJ:s hittegods i Stockholm 3 gånger och de är inte fått in min mobil, men ber mig fortfarande att återkomma för det kan fortfarande vara så att den inte blivit upp skickad till dem från Malmö. Idag gjorde jag en polisanmälan på den, då det är ett krav från mitt försäkringsbolag. Dock betalar de inte ut många sekiner för en mobiltelefon som är över ett år gammal, så det är inget att hurra för precis.
 
Här kommer bilden på min mage från vecka 20+0 (Vecka 21) som utlovat.
Bättre sent än aldrig heter de ju...
 
Passar även på att bjuda på en bild på mina nyfixade naglar...
...det fick bli rött såhär i juletider denna gång. =)
 
 
/Lady Violett
 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Så fin mage! :) måste lägga upp en bild jag med. ^^

2013-12-04 @ 22:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0