Torsdag

Idag har vi varit och hämtat vår nya matgrupp som vi köpt. När vi ändå hade hyrt släp passade vi även på att hämta en hel del ur lägenheten och lägenhetsförrådet, så nu är förråd äntligen tömt. :-D När man tömmer förråd hittar man alltid en del man bör göra sig av med. Så sagt och gjort började jag genast att sälja av en del undertiden som jag höll på att plocka allt på plats i huset som vi hämtat från lägenheten och förrådet undertiden som min älskade make monterade ihop vår nya matgrupp.
Loppis på Facebook är grymt smidigt. :-D

Så nu är vi en DVD-spelare fattigare, min gamla cykel är även den såld och imorgon kommer en och hämtar min gamla brödrost som jag också har sålt. Vi har även sålt lite gamla stenplattor och imorgon kommer ännu en som också vill köpa ett gäng stenplattor av oss.


Vår nya matgrupp <3

/Lady Violett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0