Möhippa

Igår överraskade mina kära kollegor mig med en möhippa. :-) Det vart riktigt roligt. En av mina kollegor och jag hade sedan en tid tillbaka planerat att gå på en marknad ihop. Väl på marknaden gick vi in i en kiosk för att köpa vatten. När jag kom ut stod nästan alla mina kollegor utanför och tutade och blåste serpentiner på mig. De klädde mig i en rosa klänning, en duk till slöja och en tiara. Vi skålade på torget och jag fick uppgiften att gå runt och sälja gamla leksaker ur en korg. De som köpte saker fick även i uppgift att skriva några visdomsord till den blivande bruden. För pengarna jag tjänade in fick jag köpa mig en stor helium-balong förställande en glad penis som jag sedan fick knata runt med. Sedan blev det en cabtur där nästa stop var hos en kollega där det blev dricka och grillat.Efter maten drog vi ut på krogen och dansade, drack och hade jättekul! :-D

Jag har sannerligen världens bästa kollegor! <3





/Lady Violett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0