Semesterlängtan

Exakt en vecka kvar till semester. I år längtar jag riktigt mycket efter den. Ångrar såhär i efterhand att jag valt att bara ta ut tre veckor denna sommar. Får ta ut extra mycket semester till hösten, hoppas bara maken min kan ta ut semester då med samtidigt som mig så att vi kan åka bort någonstans tillsammans.

Under våra tre veckors semester nu i sommar har vi mycket vi skulle vilja klämma in. Blir till att prioritera, för att kommer vi inte kunna hinna med att göra. Semestern är till för att koppla av och inte stressa och flänga runt för att hinna med att träffa varenda kotte över hela landet.

/Lady Violett

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Ta det så lugnt hjärtat! Ni har haft en stressig tid med bröllop och husköp.Jag har fler bilder .Men dom i kyrkan blev inte så bra för din systers kille kom och skymde sikten.Jag är så glad att jag fick vara med er och din nya "släkt".Tack än en gång och var rädda om varandra. Kram!

2013-06-14 @ 13:57:48
URL: http://skningen.wordpress.com
Postat av: Fenixmona

Nej, det är så sant! Semestern ska ju vara en tid för rekreation och återhämtning!
Tusen tack för hjälpen! Nu har jag med din hjälp tagit bort ett av mina Norton. kramiz

Svar: Ingen orsak Mona. :-) Hoppas du får en riktigt skön sommar!
LadyViolett

2013-06-15 @ 07:31:54
URL: http://fenixmonasliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0