Bröllopsbestyr

Nu när våra kläder till bröllopet var avklarade, var det dags att ta i tu med våra ringar. Min vigselring har varit klar sedan länge, men idag var det dags för J att välja ut sin. När vi ändå var där lämnade vi samtidigt in våra förlovningsringar för putsning och slipning. Gravyr ville vi även ha i våra vigselringar, så fick lämna in min. Nu känns det naket om fingrarna. J har i alla fall sin examensring kvar, men mina händer blev helt ringfria. Upp emot två veckor skulle det ta innan allt blir klart. Vi valde nämligen ut en hjärtstämpel till våra vigselringar med och det gjorde visst på samma ställe som gravyren.

Undertiden får jag använda denna substitut ring.




/Lady Violett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0