Det börjar dra ihop sig...

Nu börjar det dra ihop sig med flytten och bröllopet. På söndag går stora flyttlasset till huset och lördagen därpå vankas det bröllop. Därför har vi nu fullt upp med att styra upp de sista detaljerna. Igår valdes bröllopstårtan ut.
De blir en tårta av det här stuket. Dock ska vi istället ha blommor mitt på istället för brudparet och så ska vi ha lila blommor istället för röda. Tårtan kommer bestå av en nötmarängbotten, blåbärssylt, hallonmousse och med ett överdrag av vit marsipan. Imorgon bli det hårfärgning och klippning för mig, På torsdag ska jag färga och fixa brynen, samt ha möte med prästen innan jobbet. Någon gång där i mellan är tanken att jag ska hinn flytta några flyttlådor till huset. Det är sannerligen en hel del jobb med bröllop och flytt. Särskilt så tätt in på varandra. Men sam den som ger sig! Snacka om att det kommer bli lugnt och skönt när allt är över. Då kan vi njuta av livet som nygifta i vårt alldeles egna hus och invänta semestern. :) /Lady Violett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0