Trött och sleten.

Efter en helt fantastiskt inflyttningsfest i goda vänners lag. En kväll fylld med skratt, musik ala stenåldern. (Vi spelade mest cd- skivor), tipspromenad och Twister. :-D

Vaknade av kramp i höger vad vilket var inte mindre trevlig uppvaknande strax före nio på morgonen. Kan inte minnas att jag haft kramp i benen förut så jag visste inte vad jag skulle göra åt det, men min underbara man hörde mitt rop på hjälp och kom till min undsättning och sträcka ut benet åt mig så att krampen släppte.

Hur jag hade mått om jag inte varit nykter igår vågar jag knappt föreställa mig, med tanke på hur trött och sleten jag redan är. Blir till att ta sig en middagslur.

Men det var lätt värt det. För riktigt roligt hade vi. :-D Vad kommer här näst? M:s nattvards fest? S inflyttningsfest? Eller kryssning? Det återstår att se.

/Lady Violett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0