Folktandvården ❤

Idag var det äntligen dags att få sina gaddar undersökta. Som jag hade längtat! 😀 Inga hål hade jag som tur var. Var ju lite orolig för i vilket skick mina tänder skulle vara med tanke på att en graviditet brukar kunna slå hårt på tänderna sägs det på grund av hormonerna och småätandet som blir.

Det bästa av allt med dagens tandläkarbesök var dock att jag fick hjälp med mina fruktansvärda missfärgningar. Varken jag eller hon jag var hos kunde komma på vad de beror på men jag i fall testa med att lägga ner te drickandet så får vi se om det kan hjälpa.


Men nu kan jag i alla fall äntligen le igen tack vare att jag fick bort de fruktansvärda missfärgningar. Känns så otroligt underbart och befriande! 😁

Skulle de eländiga missfärgningar komma tillbaka igen var det bara att jag hör av mig så ska de ta bort dem igen. Det kändes skönt att veta, för har nämligen gått med eländet i ett helt år nu och bara väntar på att det äntligen skulle bli dags att bli kallad till tandläkaren så att jag skulle kunna få hjälp.

/Lady Violett

Kommentarer
Postat av: Jane Cobra Ekelund

Längtat efter att äntligen få komma till Tandläkaren!? Okej, tydligen fick jag fel unge med mig hem för 28 år sen. I maj har jag 29 års jubileum.INGEN TANDLÄKARE! Men grattis till dina fina tänder,vem du nu än är!Puss o Kram

2014-04-01 @ 22:13:36
Postat av: yvonne

Så söt du är hjärtat Men det har du alltid varit! Kram!

Svar: Tack! 😊 Vad gullig du är, men det har du alltid varit. 💜Kram!
LadyViolett

2014-04-02 @ 07:53:01
URL: http://skningen.wordpress.com
Postat av: yvonne

Du... det klär dej att vara gravid! Puuss vännen!

2014-04-02 @ 17:08:57
URL: http://skningen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0