4 månaders kontroll på BVC 😊

Idag har vi varit med Linnéa på BVC. Linnéa väger nu 5800 gram, är 61 cm lång och har nu ett huvudomfång på 41 cm. Så lillstumpan fortsätter att följa sin kurva exemplariskt. 😄 Känns riktigt bra för det betyder att jag kan fortsätta fullamma henne ett tag till.

Idag fick vi även detta häfte...

...har bläddrat lite i den idag och kan säga att den kommer jag ha stor nytta av så fort vi ska introducera annan föda än tuttemjölk.

Jag hade först inte tänkt introducera någon annan föda först Linnéa blivit 6 månader (förutsatt att hon fortsätter att växa bra av enbart amning). Men detta häfte fick mig att tänka om lite. Så idag har hon fått smaka på en liten flisaurka som hon spottade ut. Hihi Ni skulle ha sett hennes min. Nu tänker vi låta henne smaka på lite olika saker, men bara pyttelite bara för att känna på smaken.


Vår älskade unge. Händerna i munnen är standard numera. ❤

/Lady Violett





Kommentarer
Postat av: yvonne

Tösen ser så nöjd och belåten ut!! Kramar

2014-08-14 @ 21:08:14
URL: http://skningen.wordpress.com
Postat av: yvonne

Det är 16 år sen fönstren blev målade ,så det behövdes verkligen!Vi hade också speldosa till våra pågar! Kram!

2014-08-15 @ 21:16:17
URL: http://skningen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0