iELM

Igår beställde vi lite grejer åt Linnéa från iELM. 😄

Väldigt kul och bra affärsidé att man kan få komponera ihop sina egna barnkläder som de sedan syr upp på beställning. 👍

Detta har vi beställt åt Linnéa i storlek 74

Denna snygga höstkappa som både jag och Joakim fastnade för. 😃

Och...

...Denna coola zebradress 😜

Och sist men inte minst...

...detta snygga set med snökattmönster.
som krävde lite övertalning innan jag fick beställa. Joakim är inte överförtjust i djurmönster på kläder.

Å vad jag längtar till vi får hem dessa plagg och till hon kan ha dem. 😍

/Lady Violett

Kommentarer
Postat av: yvonne

Tuffa kläder sötnosen får! Kram!

Svar: Hehe 😝 Allt klär en skönhet. Såväl gullig kläder som tuffa, men såhär tuffa kläder har hon aldrig haft på sig. Så det ska bli kul att klä henne i dem. Gäller att passa på så länge jag kan bestämma, för den kommer tiden då hon kommer att ha åsikter kring vad hon ska ha på sig. Kram!
LadyViolett

2014-08-20 @ 08:59:30
URL: http://skningen.wordpress.com
Postat av: yvonne

Ja du... åren går fort och rätt vad det är så har hon en egen vilja vilka kläder hon vill ha på sig! kram!

2014-08-20 @ 21:02:36
URL: http://skningen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0