Inte många knop

Det har inte blivit så mycket gjort under mina lediga dagar. Det där med att städa klart blev det inget av. Likaså har det blivit med den där träningen jag tänkt mig. Jag har mest slöat.

Lite tvätt har jag dock tagit i tu med, dock inga babygrejer för jag väntar ännu på mitt premie paket från tidningen "Vi föräldrar" vars innehåll också ska tvättas.

Igår tog jag lite i tu med...

...vårt berg av kartonger till följd av en massa babyshopping och shopping till hemmet. Dock blev det bara en runda till återvinning så det mesta av kartongerna står ännu kvar i gillestugan. Blir till att fortsätta en annan dag.

Idag var jag och hämtade ännu ett paket innehållande...

...bröstvärmare, en blöjhink och refillpåsar till blöjhinken. Så nu är det enda som återstår att köpa
är två amnings bh:ar och dryck och snacks till att packa ner i BB- väskan.

Idag har jag även kokat nappa, nappflaskor och en sådan där dianapp till att sätta på bröstvårtan om man skulle få jätteont och sår.

Nä, nu är det slut på ledigheten och dags att ta sig till jobbet.

/Lady Violett

Kommentarer
Postat av: yvonne

Du hant ju med en hel del!!!Det är en del av tjusningen att inte veta.Det har ju hänt att de har sagt vilket kön det ska bli och sen har det visat sig vara fel.Kramen!

2014-02-21 @ 22:08:39
URL: http://skningen.wordpress.com
Postat av: yvonne

Jag tror att det kommer att bli ett bakslag För det är för tidigt för vår!! Kram!

2014-02-25 @ 17:54:49
URL: http://skningen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0