12/1

Idag är det exakt 3 månader kvar till beräknad förlossning. Inte klokt vad tiden har gått fort. Jag börjar bli något tveksam till att vi kommer ha hunnit klart med allt som jag hade tänkt mig inom en månad, men det mesta och viktigaste borde vi i alla fall ha hunnit klart med. Min ambition från början var nämligen att ha precis allt klart och i ordning inför barnets ankomst två månader innan beräknad förlossning. Varför det kanske ni undrar? Jo, ifall barnet brås på sin mor och tittar ut långt före beräknad förlossning. Jag var ju en otålig lite krabat som kom till världen nästan två månader förtidigt.

/Lady Violett

Kommentarer
Postat av: Jane Cobra Ekelund

Din ledarhund har också tagit ledigt? Antar att du menar KRABAT? Kranar är såna som langar knark! Jag hoppas du inte fått ärva allt negativt från mig. Det.kan väl hoppa över en generation eller helst helt och hållet. Kram!

Svar: Det är snarare Joakims mammas surfplatta som ändrar orden för mig. Ska gå in och ändra till krabat, för någon kranar var jag då allt inte. Ja, jag hoppas slippa födda så förtidigt som du fick med mig och så hoppas jag på att slippa snitt och kunna föda normalt, men det återstår att se hur det blir med den saken. Puss och kram på daj!
LadyViolett

2014-01-12 @ 13:07:14
Postat av: yvonne

Det är bra att ha framförhållning.Men skulle ni inte hinna så rasar inte hela världen med det. Du har en duktig man som säkert ser till att få det gjort!!! kram!

2014-01-14 @ 22:16:45
URL: http://skningen.wordpress.com/
Postat av: yvonne

Känner jag dej rätt ...så hinner du med vad söm ska göras.Kram!

2014-01-15 @ 14:14:55
URL: http://skningen.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0