Postpaket

Igår eftermiddag fick jag sms om att vårt paket från BIGBABY fanns att hämta ut. Dock hade jag inte tid att hämta ut paketet just då, eftersom jag var på väg till jobbet för att jobba kväll med jour och sedan dag idag. Efter jobbet passade jag på att svänga förbi centrum för att hämta vårt paket. Det var inte bara namnet på stället vi beställt paketet från som var BIG, det var även ett riktigt BIG paket. Betydligt större än vad jag hade räknat med. Jag som hade cyklat till jobbet fick allt lite huvudbry över hur jag skulle bära mig åt för att få hem det. Det var inget tungt paket, men det var alldeles förstort för pakethållaren. Men hem kom jag med paket och cykel i ösregnet, fast det var inte helt bekymmersfritt. Fick balansera paketet över hela cykeln fram till styret och leda cykeln hem och nog ramlade paketet av mer än en gång. Men som tur var det inte någon porslinsservis eller något annat ömtåligt i utan...
...en badbalja med matchande insats...
 
och
 
 
...en Babybjörn bärsele.
/Lady Violett
 
 
 

Kommentarer
Postat av: yvonne

Förstår att det måste ha varit jobbigt att få hem. Men det var bra saker!! Gör som kvinnan på bilden när du bär er baby .Inte med ansiktet utåt! Det finns fakta om det. Att sätta barnet med ansiktet utåt och tro att barnet mår bra av att se allting är inte bra... Kram!

2014-01-09 @ 22:49:02
URL: http://skningen.wordpress.com/
Postat av: yvonne

Visste att ni var ett par förståndiga föräldrar Jag har sett skräckexempel.Men jag tror att det är brist på kunskap... Kramen │♥ ♥♥

2014-01-11 @ 13:53:51
URL: http://skningen.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0