Snart så...

Snart så är jag med smartphone igen! =D Trodde jag skulle bli tvungen att vara utan till i alla fall slutet av maj, men tack vare en av mina kära kollegor och min schyssta mobiloperatör behöver jag kanske inte ens vänta en vecka till. Min kära kollega uppmanade mig att i alla fall höra mig för om jag inte skulle kunna få förlänga mitt abonnemang redan nu och på så vis få ut en ny mobil trots att min bindningstid inte skulle gå ut först i augusti och man egentligen inte brukar få förläga sitt abonnemang först tidigast 3 månader innan det går ut. Sagt och gjort så ringde jag 3 och fick till svar att jag skulle kunna få förlänga i februari, men att hon på kundjänst kunde koppla mig till abonnemangs avdelningen och att de kanske kunde ordna så att jag kunde få förlänga redan nu. Och visst kunde de ordna det ska killen på abonnemangs avdelningen för 400 kr kunde han avsluta mitt nuvarande abonnemang och jag kunde gå in på hemsidan och beställa en ny mobil och välja ett nytt abonnemang redan nästa dag. Och det var precis det jag gjorde igår och har jag tur kan den komma redan nu på fredag. =)
 
Vad valde jag då för ny mobil?
 
Jo...det blev en ny HTC, närmare bestämt en HTC One. Trivdes ju så bra med min HTC X One och eftersom de inte längre har några sådana fick det bli en nya varianten HTC One istället och jag tror inte att jag kommer att bli besviken.
 
En annan sak som jag också gjorde igår var att köpa dessa...
...dessa tre Nalle Puh tavlor till barnkammaren för endast 25 kr styck på loppis. =)
 
Det var allt för denna gång och så snart jag fått min nya mobil kommer det troligen inte behöva dröja lika länge mellan blogginläggen som idag. Blir ju mycket smidigare att blogg på mobilen så att man inte behöver dra igång datorn, särskilt med bloggappen och det blir betydligt mer lättvindligt att lägga upp bilder på bloggen när man kan ta de direkt med mobilen och inte behöver klydda med digitalkamera och datasladd.
 
/Lady Violett

Kommentarer
Postat av: yvonne

Du kommer säkert att bli nöjd med din nya mobil!! Grattis !!.......Du brukar fixa till det.Och vad gör det om inte allt är på plats?? Jäkta inte Njut!! Kram!

2014-01-15 @ 20:43:10
URL: http://skningen.wordpress.com/
Postat av: yvonne

Jag jobbar på att bli frisk! Kram!

2014-01-21 @ 15:09:03
URL: http://skningen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0