8 år ❤

Idag är det precis 8 år sedan jag och min älskade make träffades. Inte klokt vad tiden har gått fort och min kärlek till honom växer sig ännu starkare för varje dag. 5 av våra första år tillsammans har varit på distans på grund av studier och jobb på skilda orter. Även under våra 3 senaste år bodde vi på distans ett halvår efter att ha bott ihop 1 år pga av jobb på annan ort.

Men nu bor vi på samma ort där vi båda har vars ett heltidsjobb, vi gifte oss och köpte oss ett hus för lite över ett år sedan och imorgon är det 3 månader sedan vår älskade lilla dotter kom till världen och gjorde oss till den lilla familj vi är idag. ❤

/Lady Violett

Kommentarer
Postat av: I mitt huvud

Grattis! Vad härligt att kärleken bara växer! Jag önskar er många fler lyckliga år tillsammans!

Svar: Tack! Ja, jag hade aldrig trott att man efter 8 år tillsammans fortfarande kan få pirr i magen och hjärtat över hur mycket man älskar sin man.
LadyViolett

2014-07-10 @ 15:05:48
URL: http://www.imitthuvud.hemsida24.se
Postat av: Jane Cobra Ekelund

Stort GRATTIS till er båda! Mycket bra gjort! Jag har. inte fått ihop 8 år som gift. Inte ens om jag lägger ihop alla 3 gångerna jag varit gift! Det skulle hå blivit för hela livet med Firoz ödet ville annorlunda. Jätte glad att fungerar för er. Skönt för Linnéa. också. Så länge ni båda försöker hålla ihop håller det .

Svar: Tack! 8 år som gifta har inte jag heller lyckats med. 😜 Men 8 år tillsammans har Joakim och jag lyckats få ihop och 1 år som gifta. Men jag tror och hoppas att vi ska lyckas hålla ihop livet ut.
LadyViolett

2014-07-10 @ 15:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0