Campat i källaren

Idag har jag och Linnéa spenderat större delen av dagen i vår svala källare eftersom Linnéa lider så av värmen. Tanken är att vi ska flytta ner vårt vardagsrum dit, men än har vi bara fått dit en soffa, ett soffbord och en lampa. När ekonomin tillåter ska vi inreda klart och flytta ner. Men då jag är mammaledig till april och Joakim sedan ska vara pappa ledig till september/oktober och vi inte tar ut fulla veckor kommer det dröja ett bra tag till. Joakim skulle dock önska att vi hade kunnat få klart till jul bara för att kunna ställa julgranen där. Vi får se hur det blir med den saken. Min tanke är att jobba något pass här och där när Linnéa börjat äta lite annat. Dock om amningen fortsättningsvis flyter på ska vi inte börja med smakportioner först hon blivit 6 månader gammal.Idag har jag även ringt och beställt smörgåstårta och doptårta till dopet. I källaren är det så svalt att kläder behövdes. Och på i resten av huset är det för varmt även i...........bara blöjan. Rena bastukänslan bara man går upp en våning./Lady Violett

Kommentarer
Postat av: yvonne

Vi har lite svalare här sen regnet och åskan.Nästa vecka ska det bli varmare igen.Kram!

2014-07-31 @ 17:36:37
URL: http://skningen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0