Två månader ❤

Linnéa är nu hela två månader gammal. Och är nu hela 55,5 cm lång och väger nu 4340 gram med ett huvudomfång på 38,3 cm. Hon följer sin kurva och allt såg bra ut på dagens läkarbesök på BVC. 😊

Idag har Linnéa och jag varit på ett Crossnature barnvagns pass. Riktigt bra och trevligt träning var det, så det kommer vi fortsätta med. 👍 Dock har jag nu ont i halsen och känner mig risig, så misstänker skarpt att jag blivit smittad med samma förkylning som Linnéa. 😕

Denna veckan har J och jag firat vår 1- åriga bröllopsdag med grillat, glass och jordgubbar. Det blev inga bröllopsdags presenter detta år, men vad gör det när vi redan har den största gåvan av dem alla...



..vår älskade lilla Linnéa ❤

/Lady Violett


Kommentarer
Postat av: Sarah

Så söt liten tjej! :)
Tiden går så fort dock, våra små är redan 2 månader. Vart tar tiden vägen? ^^

2014-06-12 @ 08:10:18
Postat av: yvonne

Så söt hon är er fina gåva!! Kram!

2014-06-13 @ 14:54:35
URL: http://skningen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0