Klokare än sin mor

Det blev tack och lov ingen förlossning igår. Vårt barn är klokare och som tur är inte lika otålig på att få komma ut som sin mor. :-) Hade jag nämligen fött mitt barn lika förtidigt som min mamma födde mig hade det fötts igår, men som tur är valde mitt barn att stanna kvar lite till och förhoppningsvis väljer det att vänta med att titta ut till det är färdigbakt.

Idag är det förresten exakt 6 veckor kvar till bf (beräknad förlossning). Sen är normalintervallet +/- 2 veckor. Så om endast 4 veckor ses barnet som fullgånget.

/Lady Violett

Kommentarer
Postat av: yvonne

Klokt barn. Viktigt att stanna kvar tills det är dags! Var du inne på förlossningen?? Kram!

Svar: Nejdå, jag har inte varit inne något på förlossningen. Har inte haft några tecken på att något skulle vara på gång ännu. Kram!
LadyViolett

2014-03-02 @ 11:52:29
URL: http://skningen.wordpress.com
Postat av: yvonne

Jag uppfattade det så när jag läste din blogg Du skrämde mej.. Kram!

Svar: Jaså, gjorde du det. Det är mamma som födde mig så tidigt, så det är därför jag haft en extra beredskap på att det skulle kunna bli detsamma för mig, men verkar som sagt int vår bebis är lika otålig på att få komma ut som jag var. Kram!
LadyViolett

2014-03-02 @ 18:44:32
URL: http://skningen.wordpress.com
Postat av: kaffehörnan

Hej tjejen
Önskar dig lycka till. kram

Svar: Tack så mycket kära Östergötlan! :-) Kram
LadyViolett

2014-03-02 @ 22:06:59
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0