Semester 😁

IgĂ„r var det med blandade kĂ€nslor jag gick hem pĂ„ semester frĂ„n mitt Ă€lskade jobb för att vila upp mig inför den stundande förlossningen och mammaledigheten. Det kommer kĂ€nnas bĂ„de konstigt och tomt att inte gĂ„ till jobbet som vanligt nĂ€sta vecka, men det tomrummet kommer snart att fyllas av vĂ„r Ă€lskade bebis. ❀
 
Mitt sista arbetspass började med att graviditetsförvirringen gjorde sig pÄmind och jag kom en timme försent. Jag trodde jag började jobba kl.08.00, men i sjÀlva verket skulle jag ha börjat kl.07.00, bara det i sig tog jag som ett tecken pÄ att det trots allt var dags för mig att gÄ hem och vila. 
 
 
Den hĂ€r fina buketten och kortet fick jag igĂ„r för att jag skulle gĂ„ hem. 😊 Jag blev jĂ€tterörd och glad. 😁 
 
 IgÄr var jag Àven pÄ kontroll hos barnmorskan. Sf- mÄttet hade ökat med 1 cm sedan i mÄndags förra veckan och Àr nu uppe i 35 cm. Barnet lÄg fortfarande med huvudet nedÄt och huvudet var fortfarande fixerat. Mitt blodtryck sÄg bra ut och min vikt hade ökat med 3 hekto sedan vÀgningen i mÄndags. 
 
/Lady Violett

Kommentarer
Postat av: yvonne

Ja det mÄste ha varit graviditetsförvirring. Du har alltid kommit i tid! kram!

2014-03-23 @ 21:59:06
URL: http://skningen.wordpress.com

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0