Två veckor kvar!

Idag är det exakt två veckor kvar till den 12:e april då vårt barn är beräknat att födas. 😄

Inte klokt vad tiden har gått fort. Och inte har tiden gått något långsammare bara för att jag nu gått hemma en vecka. Tiden tickar på i racerfart trots att jag mest ligger och slöar framför ett och annat avsnitt av "One Born Evert minute".

Egentligen finns det en hel drös med sysslor här hemma som jag kan och har tänkt styra med nu när jag går hemma och väntar på att bebisen ska titta ut, men jag kommer liksom inte tillskott. Blir väl så när man känner att man har all tid i världen och lika gärna kan vänta till nästa dag. Fast å andra sidan skulle det heller inte bli gjort innan barnet kommer så är det inte hela världen det heller.

Och som min kära make och kollegor säger, är jag ju trots allt hemma för att vila upp mig inför förlossningen och varför inte då förlossningsladda med att titta på förlossningsprogram och slöa i soffan. 😊

/Lady Violett

Kommentarer
Postat av: yvonne

Klart att du ska ta det lugnt! Men ligg nu inte och kryssta med i filmerna! Kram!

Svar: Haha, vad rolig du är. 😋 Varför skulle jag krysta med i filmerna för? Kram!
LadyViolett

2014-03-29 @ 22:55:18
URL: http://skningen.wordpress.com
Postat av: yvonne

Det är lätt hänt att man lever sig in i filmerna!! Stor Vårkram!

2014-03-30 @ 10:05:22
URL: http://skningen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0