Semesterdag

Igår ägnade jag min semesterdag åt att packa upp flyttlåda, ställa iordning, klippa och trimma gräsmattan, samt hämtar nycklarna till prästgården.
Gräsmattan före klippning och trimning.
Gräsmattan efter klippning och trimning. J och jag har ännu igen egen gräsklippare eller grästrimmer, men vi har snälla grannar som lånar ut till oss så länge. En av dessa snälla grannar kom igår över med....
...den här åt oss. :-D Den ska få ersätta en svartvinbärsbuske som vi inte vill ha kvar, då ingen av oss tycker om svartavinbär. /Lady Violett

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Det är viktigt att ha bra grannar..Jag trampar bara i den 15min.Mer får jag inte ta än..Kram!

2013-06-05 @ 22:48:45
URL: http://skningen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0