Gråväder

Ser ut att bli ännu en långledig helg som regnar bort. Än är inte hoppet ute. Det är ju en dag imorgon också. Håller tummar och tår för att det blir några soltimmar då.

Idag har J och jag åkt på ännu en shoppingtur. Finns inte så mycket annat att göra när regnet vräker ner och det är skit på tv. Dagens shoppingtur gick i sneakers letandets tecken. J har länge letat efter ett bar snygga bekväma sneakers att köpa utan resultat. Idag köpte han tillslut ett par. Får hoppas han blir nöjd med dem. J köpte även en kortärmad skjorta som jag ser fram emot att få se honom i. =)

Kom jag tomhänt hem från shoppingturen mån tro? Skulle inte tro det. Dock köpte jag faktiskt inget onödigt, bara sånt som jag tänkt och behövde köpa. Svarta leggins, (det har gått hål på de jag har), ett nytt läppstift (då de andra tagit slut) och lite underkläder, så nu blir det till att göra en välbehövlig utrensning i underklädeslådan. Såg en massa annat läckert som jag bra gärna hade velat köpa, men någon miljonär är jag inte och att hela tiden köpa massa bara för att man vill ha när man inte behöver är ju ohållbart.

/Lady Violett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0