Bröllop 2013-06-08

I lördags gifte jag mig med världens underbaraste man och kan nu titulera mig fru. <3

Vi hade en helt fantastisk bröllopsdag! :-D
Har förnärvarande inte så mycket bröllopsbilder att bjuda på, då vi själva inte fotograferat något och då våra bröllopsgäster fotat mest med sina egna kameror och inte så mycket med våra. Bilder från bröllopet och film av vigseln kommer vi att få så småningom.

Dock har jag någon enstaka bild att bjuda på sålänge.

Mina bröllopsfixsde naglar.




Ett par bilder från frissan på min bruduppsättning...





...och en bild på mig strax innan vigseln.




/Lady Violett

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Du var så vacker hjärtat. Och Joakim var så stilig. Tack för att jag fick komma. Jag får vänta med att ta fram bilderna tills jag får hem datan.är där bilder som är bra så kan ag skicka.. Kram

2013-06-10 @ 22:38:46
URL: http://skningen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0