Oj, vart tog tiden vägen?

Mindre en 3 månader kvar till bröllopet nu. Inte klokt vad tiden gått fort. Måste medge att stressen över det som ännu inte är gjort inför den stora dagen börjar ge sig till känna.

Idag bokade jag en florist och beställde min brudbukett. Jag har även haft min provuppsättning, så nu vet jag hur håret mitt kommer att se ut på den ståra dagen. Jag har även fått buff+e förslagen från cateringfirman, så det känns oerhört bra.

Det som vi ännu inte gjort som känns mest betungande är att skriva en önskelista på vad vi vill ha i bröllopspresent. Om vi hittar ett hus snart att köpa är presentkort på IKEA eller dylikt en bra grej eller pengar i sig till att lägga på möbler och renovering av huset. Pengar till en bröllopsresa skulle inte heller sitta fel, men att bara önska sig pengar känns ju inte helt ok Vi önskar oss en fin ram till att ha vårt bröllopsfoto i, men de flesta vill inte välja helt fritt utan vill att man ska välja utt en särskild ram och det är svårt att få tummen ur röven och göra. Har sätt massor av fina ramar i alla möjliga smyckesaffärer och jag skulle bli glad för vilken som. Vad j vill ha för jag vet jag inte. Tror inte att han bryr sig så mycket om hur den ser ut faktiskt.

Nä, nu får jag sluta bröllopsnoja och ta mig till jobbet.

/Lady Violett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0